FAQ – často kladené otázky

Jak mohu objednat překlad?

Zasláním objednávky pomocí objednávkového formuláře z našich webových stránek, e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo provedením objednávky přímo na naší pobočce.

Jak mohu překlad obdržet?

Překlady zasíláme e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo si je lze převzít osobně na naší pobočce.

Pracujete i přes polední pauzu?

ANO, jsme tu pro vás od 8:00 do 18:00 každý pracovní den (nepřetržitě).

Jak pracujete o hlavních letních školních prázdninách?

I.L.T.S. Praha pracuje o prázdninách bez přerušení a krácení pracovní doby.

Musím se před osobní návštěvou na pobočce objednat?

Ne nemusíte, počítejte však s případnou čekací dobou (max. 5 minut).

Jste certifikovaný poskytovatel překladatelských a tlumočnických služeb?

ANO, máme zaveden a udržujeme a neustále zdokonalujeme management kvality dle mezinárodní normy ISO 9001. 

Jak získám rychlou informaci o ceně služeb?

Rychlou informaci o ceně vámi požadovaných služeb obdržíte telefonicky, e-mailem či pomocí on-line poptávkového formuláře.

Lze na pobočkách I.L.T.S. Praha platit platebními kartami?

ANO, jsme standardně vybaveni platebními terminály.

Lze platit ON-LINE?

ANO, na našich webových stránkách je umístěn zabezpečený platebními terminál v mezinárodním formátu.