Jak mohu objednat překlad?
Zasláním objednávky pomocí objednávkového formuláře z našich webových stránek, e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo provedením objednávky přímo na naší pobočce.
Jak mohu překlad obdržet?
Překlady zasíláme e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo si je lze převzít osobně na naší pobočce.
Pracujete i přes polední pauzu?
ANO, jsme tu pro vás od 8:00 do 18:00 každý pracovní den (nepřetržitě).
Jak pracujete o hlavních letních školních prázdninách?
I.L.T.S. Praha pracuje o prázdninách bez přerušení a krácení pracovní doby.
Musím se před osobní návštěvou na pobočce objednat?
Ne nemusíte, počítejte však s případnou čekací dobou (max. 5 minut).
Jste certifikovaný poskytovatel překladatelských a tlumočnických služeb?
ANO, máme zaveden a udržujeme a neustále zdokonalujeme management kvality dle mezinárodní normy ISO 9001.
Jak získám rychlou informaci o ceně služeb?
Rychlou informaci o ceně vámi požadovaných služeb obdržíte telefonicky, e-mailem či pomocí on-line poptávkového formuláře.
Lze na pobočkách I.L.T.S. Praha platit platebními kartami?
ANO, jsme standardně vybaveni platebními terminály.
Lze platit ON-LINE?
ANO, na našich webových stránkách je umístěn zabezpečený platebními terminál v mezinárodním formátu.